Moje muzyczne studia zagranicą

poniedziałek, 12 października 2015

Raport z Luxfestu 2015


  • Dzisiaj do przeczytania krótka relacja z nietuzinkowego festiwalu Luxfest
  • który rządził w Poznaniu 3 i 4 października 2015 r. :
  • ,,Tydzień temu miałem przyjemność być na pierwszym dniu LuxFestu, który odbywał się już po raz czwarty, w poznańskiej Arenie. 
  • Pierwszy ze znanych mi wcześniej zespołów, Cuba de Zoo, dał naprawdę dobry koncert. Punk rockowe granie z ciekawymi tekstami i znanym z Trójki "Czarnym autem" na koniec. 


  • Cube de Zoo - Tańcz

  • Koncerty Lao Che zawsze mają szczególną atmosferę. Podejrzewam, że gdybym znał nową płytę, to występ podobałby mi się jeszcze bardziej. 
  • Na koniec zagrali organizatorzy. Luxtorpeda nagrywała DVD podczas tego koncertu, a jego wydanie zespół uwarunkował zrobieniem przez publiczność dostatecznego czadu. Czad był. Luxy zagrały między innymi całą wydaną w czerwcu "EPkę". Dla mnie był to już ich 5 koncert -apetyt rośnie w miarę jedzenia. 
  • Przypuszczam, że w niedzielę było równie dobrze. Festiwal polecam każdemu, kto lubi polską muzykę rockową. Przez to, że jest organizowany przez osoby prywatne, ceny biletów są bardzo przystępne, a poza muzyką są również inne atrakcje takie jak fotostrefa . 
  • Festiwalowiczów stawia się na pierwszym miejscu. "

  • Dla państwa relacjonował - Przemek



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz