Moje muzyczne studia zagranicą

wtorek, 31 stycznia 2012

Zapowiedzi

Krótki post o nadchodzących,ciekawych koncertach w Trójmieście.

3 lutego [piątek] na Gdańskiej Scenie Muzycznej odbędzie się koncert znanego z programu Must Be The Music zespołu, Kamień Kamień Kamień. Sama chętnie wybiorę się na ten koncert, śledziłam ich losy w MBTM, po za tym uważam ,że to fajny, oryginalny zespół, mają ciekawe teksty i aranżacje.

4 lutego [sobota] będzie okazja do posłuchania świetnego Gdańskiego zespołu jazzowego, Wojtek Mazolewski Quintet. Ich koncerty to zazwyczaj wspaniałe przeżycie, szczególnie dla fanów jazzu. Chociaż ostatni ich koncert, na którym byłam mi się nie podobał, to wiem z poprzednich, że potrafią zarazić publikę niesamowitą energią.

Również ciekawie zapowiada się koncert zespołów/artystów: Apteka [Spatif, 8 luty], Dominic John Sebastian [Tea-tralna,13 luty], Sofa [Buffet, 17 luty], Raggafaya [PapryKA, 19 luty], "Pasjans na dwóch" Sikorowski&Turnau [Polska Folharmonia Bałtycka, 19 luty].

więcej informacji znajdziecie na [moje źródło]  http://www.trojmiasto.pl/kalendarz-imprez/?hit=1    

Pozdrawiam,
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz